Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri

sagligimicin

Administrator
Yönetici
Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri



Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri Nelerdir? Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri hakkında sizin için topladığımız bilgiler aşağıdaki gibidir. Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri yazısını sadece bilgi edinme amaçlı kullanınız ve sağlık sorunlarınız için vakit kaybetmeden doktorunuza ya da en yakın sağlık kuruluşuna başvurunuz.

Giryayla goblet çömelmesi
  1. Ayaklarınız omuz genişliğinde, ayak uçlarınız biraz dışarı dönük şekilde durun.
  2. Ağırlığınızı topuklarınıza verin.
  3. Girya (Kettlebell) egzersiz aletini göğüs yüksekliğinizde tutun.
  4. Bunu yaparken karın kaslarınızı ve popo kaslarınızı da harekete katın.
  5. Çömelme hareketine başlamak için kalçanızı tıpkı bir bar sandalyesine oturacakmış gibi hareket ettirin.
  6. Çömelmeye devam ederken dizlerinizi dışa doğru çıkartın.
  7. Siz eğilmeye devam ederken göğsünüzü yukarıda tutun ve doğal omurilik duruşunuzu bozmayın. Sırtınızı kambur yapmayın!


...

Yeni Başlayanlar İçin CrossFit Hareketleri yazısının devamı...
 
Üst